wtorek, 7 kwietnia 2015

plain, daily outfit

Hej! 馃拫 艢wi臋ta, 艣wi臋ta i po 艣wi臋tach. Nie wiem jak u Was, ale ja lubi臋 艣wi臋ta tylko pod wzgl臋dem jedzenia :-) Nie specjalnie mam ochot臋 spotyka膰 si臋 z ca艂膮 rodzin膮, kt贸ra jest sztucznie mi艂a, natomiast ja mam to szcz臋艣cie przesiadywa膰 jeden dzie艅 艣wi膮t z babci膮, dziadkiem i mam膮, czyli nic nowego, poniewa偶 odwiedzam dziadk贸w kilka razy w tygodniu, a z mam膮 (my艣l臋, 偶e to 偶adne zaskoczenie) mieszkam. W drugi dzie艅 艣wi膮t, siedz臋 w domu przegl膮daj膮c godzinami tablic臋, blogi, tumblr czy te偶 strony z ubraniami. Wi臋c nie mam na co znowu narzeka膰, chocia偶 ostatnio jest to moje ulubione zaj臋cie.
Dzi艣 przygotowa艂am dla was (tak jak w tytule) zwyk艂y outfit, b膮d藕 niezwyk艂y, co kto woli. Natomiast dla mnie jest to codzienny minimalizm, czyli co艣 co lubi臋. Zdj臋cia wykona艂a mi Karolina (kt贸r膮 serdecznie pozdrawiam) i my艣l臋, 偶e jak na pierwsz膮 blogow膮 'sesj臋' to ca艂kiem w porz膮dku nam ta wsp贸艂praca wysz艂a ;-) A co b臋d臋 gada膰, sami zobaczcie!






coat - zara / vest jeans - stradivarius / tshirt - pull&bear / watch - allegro /
glasses - h&m / pants - h&m/diy / handbag - h&m / shoes - h&m

Mam nadziej臋, 偶e si臋 podoba! Poniewa偶 m贸j laptop odmawia mi wsp贸艂pracy i dodaj臋 tego posta po raz 8, wi臋c jestem u kresu wytrzyma艂o艣ci. A do cierpliwych os贸b nie nale偶臋.
Buziaki!

Instagram
Tumblr
Lookbook

2 komentarze :