piątek, 17 kwietnia 2015

inspirations

Hej wszystkim! Kiedy pisałam pierwszego posta na blogu to myślałam, że zaraz mi się to wszystko znudzi. Jednak z każdym kolejnym postem, coraz bardziej wkręcam się w to wszystko i coraz bardziej mi się to podoba. Szczerze powiedziawszy, cieszę się, że spróbowałam i się zmotywowałam do tego aby coś robić, a nie bezmyślnie przeglądać godzinami strony internetowe. Tym bardziej, że ostatnimi czasy (przynajmniej w moim przypadku) jest ta straszna rutyna, od której robi się już niedobrze. Wszyscy dookoła suszą mi głowę, że lada moment egzaminy, czemu ja się nie uczę, nie zdam, nie dostanę się nigdzie etc. Myślę, że nie tylko ja jeszcze nie otworzyłam książki czy zeszytu, żeby powtarzać.
Jedyną rzeczą, o której teraz cały czas myślę, jest to, że już za miesiąc jest zielona szkoła i jedziemy do Paryża. Mam już tyle planów, tyle pomysłów które chcę tam zrealizować, że będę musiała chyba na kartkach wszystko pozapisywać. Paryż zawsze był moim skrytym marzeniem a zwłaszcza teraz, kiedy w gimnazjum zaczęłam uczyć się francuskiego i jestem w nim zakochana, jest to chyba najpiękniejszy język na świecie.
Trochę odeszłam od tematu notki. A więc inspiracje, każdy jakieś ma, nawet nieświadomie, ale ma. Nie wiem czy te zdjęcia, są moimi inspiracjami czy raczej ładnymi obrazkami.. nie, myślę, że jednak mimo wszystko jakoś mnie inspirują.








Instagram
Tumblr
Lookbook

8 komentarzy :

  1. Cudowne inspiracje :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe inspirację :)
    http://www.skezjablog.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps; Na dobry początek obserwuję by być na bieżąco z wpisami, jeżeli ci się u mnie spodoba zapraszam :)

      Usuń
  3. Świetne inspiracje! Obserwuję! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne inspiracje :) a Paryża strasznie zazdroszczę :)

    http://compelling-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń