czwartek, 2 kwietnia 2015

first note!

Witam wszystkich! Jest to mój pierwszy post, więc jestem całkowicie 'świeża'. Pierwsze notki z reguły są o wszystkim i o niczym, są po prostu wprowadzające. Więc i ja Was wprowadzę w mój świat. Nazywam się Karolina Feluś, jak można było się domyślić po adresie bloga. Mam 16 lat, mieszkam w Krakowie. Interesuję się modą i urodą jak każda nastolatka, nie mam jakiś konkretnych zainteresowań. Myślę, że jestem osobą spontaniczną, ale także jak wiele moich przyjaciół mówi, wybuchową i bardzo łatwo mnie wyprowadzić z równowagi :) Ale spokojnie ludzie mówią, że można się ze mną dogadać i zaprzyjaźnić ;)
Teraz trochę o blogu, myślę, że będę pisać tutaj o moich przemyśleniach, ale także będzie dużo zdjęć i bardzo bym chciała tutaj się spełnić w kategorii moich powyższych zainteresowań, czyli na pewno pojawią OOTD, może nawet pojawi się lookbook! Ale nie zapeszajmy, czas pokaże.
Nie będę już was zanudzać, powiem tylko tyle, że wstawię kilka moich zdjęć i się pożegnam!
Buziaki!



Karolina Feluś.

3 komentarze :