niedziela, 5 kwietnia 2015

20 facts about me


Hej wszystkim! Dziś przychodzę do was z tagiem #20factsaboutme. Przeglądałam wiele blogów o podobnej tematyce i na wielu z nich natknęłam się na tego typu notkę, więc stwierdziłam, że i ja takową napiszę. Będziecie mieć okazję aby lepiej zapoznać się z moją osobą :)

A więc nie zwlekajmy, do dzieła!

1. Urodziłam się 14 sierpnia 1999 roku w Krakowie.

2. Mam psa, Sonię rasy Cocer Spaniel angielski, kocham ją najmocniej.

3. Jestem uzależniona od internetu, wydawania pieniędzy, słodyczy i pepsi.

4. Jeżeli chodzi o filmy to moją największą miłością na świecie są Szybcy i Wściekli.

5. Bardzo lubię czytać, mimo, że prawie w ogóle tego nie robię, jednak do tej pory moją ulubioną książką jest 'Inni' Ewy Dragi.

6. Słucham tak naprawdę wszystkiego, zależy od mojego nastroju, na co mam ochotę, jednak najbliższy jest mi Wiz Khalifa.

7. Mam bardzo dziwną fobię, tj. mam lęk przed streetview.. to nie jest żart.

8. Nie lubię gdy ktoś mi zwraca uwagę, mimo że sama często zwracam uwagę innym :)

9. Jestem perfekcjonistką, chociaż można by się tu kłócić, bo z reguły żeby coś wyszło mi dobrze to muszę robić to 2 razy.

10. Nie cierpię bałaganu, zawsze muszę mieć porządek, choćby odrobina kurzu na półce mnie denerwuje i rozprasza. Często gdy odwiedzam koleżanki to sama zaczynam u nich sprzątać bo mnie szlag trafia. Mówią, że jestem pedantyczna. Czy ja wiem.

11. Jestem bardzo, bardzo tolerancyjna, czasem aż za bardzo.

12. Jestem wierząca, ponieważ tak się wychowałam, ale nie chodzę do kościoła, bo nie lubię i już, wole się pomodlić sama w domu. 

13. Mam swoje niepodważalne zdanie na niemal każdy temat.

14. Od zawsze, marzę o tym, by zostać modelką, ale wiem, że nigdy nią nie zostanę, TAKA MOTYWACJA.

15. Moja samoocena.. jest raczej niska.

16. Sklep w jakim najczęściej kupuje to H&M.

17. Moim największym marzeniem jest wyjazd do Brazylii, do Rio de Janeiro.

18. Nie umiem śpiewać, ani rysować. Potrafię tańczyć, poświęciłam w sumie 6 lat na taniec i często żałuję, że z tego zrezygnowałam.

19. Nie jestem zarozumiała, mimo że może się komuś tak wydawać po przeczytaniu tych faktów:)

20. Strony na jakich możecie mnie znaleźć to:

Jeśli dotrwaliście do końca, to jest mi bardzo miło i bardzo Wam dziękuję!
Zachęcam do obserwowania i komentowania bloga :)
Ja się z Wami żegnam, buziaki!



1 komentarz :